Wazir | Tere Bin | Türkçe Sözleri






FİLM
:Wazir

ŞARKICI:
Sonu Nigam,Shreya Ghoshal

MÜZİK:
Shantanu Moitra
ŞARKI SÖZLERİ:Vidhu Vinod Chopra









Wazir Tere Bin Türkçe Şarkı Sözleri



Tere bin, tere bin
Sensiz ,sensiz

Tere bin, tere bin
sensiz ,sensiz

Tera bina marna nahi
Sensiz ölmek istemiyorum

Jeena nahi tere bin
sensiz  yaşamak istemiyorum


Tere bin, tere bin..
sensiz, sensiz


pa pa pa....

Bawre piya laage na jiya
 Çılgın sevgilim,kalbim huzursuz

Dekho mera mann jalta diya
Bak kalbimde bir ışık yanıyor

Jalta diya bujhe na piya
Bu ışık sönmeyecek

Bujhe na piya jalta diya
Ey sevgilim bu ışık her zaman yanacak


Hmm mm..

Tera bina marna nahi
sensiz ölmek istemiyorum 

Jeena nahi tere bin
Tere bin, tere bin
Sensiz yaşamak istemiyorum


pa pa pa..

Bawre piya laage na jiya
 Çılgın sevgilim,kalbim huzursuz

Dekho mera mann jalta diya
Bak kalbimde bir ışık yanıyor

Jalta diya bujhe na piya
Bu ışık sönmeyecek

Bujhe na piya jalta diya
Ey sevgilim bu ışık her zaman yanacak


Hmm mm..

Tera bina marna nahi
Sensiz ölmek istemiyorum

Jeena nahi tere bin
Sensiz yaşamaz istemiyorum

Tere bin, tere bin
Sensiz..Sensiz

Tere bin, tere bin..
Sensiz..Sensiz..


Tera bina marna nahi
Sensiz ölmek istemiyorum

Jeena nahi tere bin
Sensiz yaşamak istemiyorum

Tere bin, tere bin..
Sensiz..Sensiz








Bu arada beni sosyal medyadan takip etmeyi unutmayın! :)
Instagram : 
https://www.instagram.com/hindistani/
Facebook : 
https://www.facebook.com/hindistanii/



****Bu sayfada yer alan tüm fikir, tasarım ve yazılar Betül Türker'e aittir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserlerini Koruma Kanunu kapsamında koruma altındadır. İzinsiz olarak kopyalanması, kullanılması ve alıntı yapılması suç sayılmaktadır.****





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BAJİRAO MASTANİ HİKAYESİ

RANİ PADMAVATİ HİKAYESİ

Dilwale | Janam janam | Türkçe sözleri