Dilwale | Janam janam | Türkçe sözleri


                                                            



OYUNCULAR : Shah Rukh Khan ve Kajol
SÖYLEYEN : Arijit Singh Ve Antara Mitra.
YAZAN : Amitabh Bhattacharya
BESTE : Pritam







        Dilwale  Janam Janam Şarkısı Türkçe Sözleri         













Janam janam janam saath chalna yunhi
canım canım canım benimle kal ve yanımda yürü


Kasam tumhe kasam aake milna yahin

Bana söz ver yeniden buluşacağız


Ek jaan hai bhale do badan ho judaa

Biz iki ayrı bedeniz fakat kalplerimiz bir atıyor

Meri hoke hamesha hi rehna

sonsuza kadar benimle ol

Kabhi na kehna alvidaa

Asla elveda deme


Meri subah ho tumhi
 
Benim gündüzüm sensin

Aur tumhi shaam ho

Benim gecem sen

Tum dard ho tum hi aaraam ho

Benim acımsın ve ilacım

Meri duaaon se aati hhai ye sadaa

Şimdiye kadar tek bir duam var

Meri hoke hamesha hi rehna

Sonsuza kadar benimle ol

Kabhi na kehna alvida

Asla elveda deme



Aha ha ha...


Meri hoke hamesha hi rehna

Sonsuza kadar benimle ol

Kabhi na kehna alvida
Asla elveda deme






Bu arada beni sosyal medyadan takip etmeyi unutmayın! :)
Instagram : 
https://www.instagram.com/hindistani/Facebook : https://www.facebook.com/hindistanii/



****Bu sayfada yer alan tüm fikir, tasarım ve yazılar Betül Türker'e aittir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserlerini Koruma Kanunu kapsamında koruma altındadır. İzinsiz olarak kopyalanması, kullanılması ve alıntı yapılması suç sayılmaktadır.****


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BAJİRAO MASTANİ HİKAYESİ

RANİ PADMAVATİ HİKAYESİ